Бизнес жени в индустрията за красота

Бизнес жени в индустрията за красота

Открийте марки за красота, основани от силни жени.

8. март - Международен ден на жената

Международният ден на жената от няколко години насочва вниманието към проблемите на равенството между половете. По случай този специален ден ви представяме четири марки, основани от истински силни жени!

ILIA Beauty

Саша Плавшич винаги е била много близо до природата. След обучението си тя се мести в Лос Анджелис през 2006 г. и работи там няколко години като брандинг мениджър в модната и козметичната индустрия. Един ден тя насърчи майка си да проучи съставките в любимия си балсам за устни. Саша бе шокирана, когато откри, че много от тях не са безопасни. Тя веднага пое нова мисия: да създаде балсам за устни, който е безопасен, ефективен и естествен. Това е началото на ILIA.

Dr. Tonar

Като известен специалист в областта на естетичната дерматология, д-р. Урсула Тонар се посвещава преди всичко на темата за кожата и дълготрайната красота. Тя изследва кожата (и козметиката) повече от 15 години и винаги е в търсене на нови, иновативни активни съставки. Практикуващият във Виена експерт е основател и съименник на Dr. Tonar Cosmetics и разработва висококачествени и ефективни продукти за грижа за безупречна кожа заедно със своите пациенти.

NUXE

Ализа Жабес винаги е била бизнес жена: след като учи Science в Париж, тя завършва магистърска степен по маркетинг и финанси. Чрез баща си, фармацевтичен изследовател, тя развива специален интерес към силата на растенията в ранна възраст. Козметиката винаги е била една от най-големите ѝ страсти. В началото на 90-те тя открива малка изследователска лаборатория в Париж и взема решението да я превърне в отправна точка на марка с продукти с естествен произход, ефективни и чувствени.

Elizabeta Zefi

Като майстор фризьор Елизабета Зефи се занимава с косата и скалпа всеки ден повече от 20 години. Нейният подход: Здравият скалп е пряко свързан с красивата коса. През 2014 г. тя откри своя салон в Мюнхен-Швабниг и малко след това разработи своя собствена линия за грижа за косата с уникални рецепти. Автентичността на марката и опитът на Elizabeta Zefi бързо доведоха до международен успех.