Meet the founder: All Tigers

Meet the founder: All Tigers

Cosmeterie в интервю с Алексис Робилард

Да дадем лице на всяка марка и да разкажем нейната история - това е нашата цел в поредицата за интервюта Meet the Founder! Този път разговаряхме с Алексис Робилард, основателят на Френска марка ALL TIGERS.

На първо място, можете ли да ни кажете нещо за себе си и кариерата си?

Аз съм французин, живея близо до Париж и имам три деца. Работих за международни Beauty марки в продължение на 15 години, но честно казано, не знаех толкова много за грима преди ALL TIGERS. По принцип всичко започна с дъщеря ми!

Какво ви вдъхнови да създадете собствена компания и фокусирате ли се върху екологичното съзнание?

Веднъж прочетох в интернет, че една жена би изяла до 2 кг червило през целия си живот. И когато се задълбочите, повечето от формулите на продуктите са доста безмислени, съставени най-вече от нефтохимични съставки и животински съставки. Тази информация изведнъж се върна в съзнанието ми, когато дъщеря ми търсеше първото си червило. По това време тя е била почти на 11 години, искаше да отиде на летен лагер и знаете, че такъв лагер обикновено завършва с голямо парти. Голямо събитие за тийнейджърките, затова исках да ѝ помогна да намери червилото си.

Както споменах преди, повечето от формулите на продуктите са безмислени. Но бих могъл да кажа същото за образа на жените, който повечето марки показват. Гримът е свързан със съблазняването, но не така го виждат повечето жени около мен. По-скоро става въпрос за това да се чувстват уверени, силни и решителни. Това беше отправна точка на ALL TIGERS. Има причина за разликата между това, което всъщност очакват жените, и това, което индустрията може да предложи по отношение на формули или образи: клиентите не биваст чути. Затова започнах да изграждам общност в Instagram, за да създадем заедно перфектното червило, което да отговаря на нуждите на жените. Резултатът: вегански и растителни формули, устойчиви опаковки, интензивни и дълготрайни цветове.

Каква е историята зад името ALL TIGERS?

Една от приятелките ми ми каза, че този процес, в който самите жени са били въвлечени, отразява техните феминистки убеждения. Тя ми разказа за следния парадокс: „Да бъдеш феминистка означава да се чувстваш много силна и много застрашена едновременно“. Попитах: "Като тигри, силни, но измиращ вид?" А тя отговори: "Точно ние ВСИЧКИ сме тигри!". ALL TIGERS, това беше откровение! Искаме да подкрепим и овластим жените, но сме наясно с всички заплахи, на които са изложени.

И символичното настрана: ALL TIGERS е част от глобално движение, 1% for the Planet и се ангажира да защитава застрашените тигри и техните екосистеми.

Къде виждате вашата марка след 5 години?

Индустрията за красота трябва да се движи много по-бързо към повече етика, естествени продукти и уважение към потребителите. Ние сме млада компания, малък екип и въпреки това успяваме бързо да се разширим. Това е така, защото ние се придържаме към нашите ценности и защитаваме новата си визия за грима. Повече ангажираност, повече информираност. Надявам се, че след 5 години ALL TIGERS ще продължат да бъдат успешни и ще вдъхновяват много съществуващи марки на международно ниво да променят своя подход.

Кой продукт на ALL TIGERS е вашият любим?

Изборът на определен продукт е все едно да трябва да избирам между децата си! *Смейки се*
Но особено се възхищавам на матовото червило 888 "Call me Queen" . Толкова много жени около мен ми казаха, че този чисто червен цвят на устните е повишил тяхното самочувствие на важи дни!