Meet the founder: NUORI

Meet the founder: NUORI

Cosmeterie в интервю с Jasmi Bonnén

Даваме лице на нашите марки и разказваме тяхната история - това е целта на поредицата Meet the Founder! Този път разговаряхме с Джасми Бонен, основателката на NUORI.

Като за начало, можете ли да ни кажете малко повече за себе си и кариерата си?

Родена съм във Финландия, но се преместих в чужбина, когато бях на 6 години и прекарах детството си в различни страни. Като млад професионалист се преместих в Дания, където започнах кариерата си като мениджърски консултантант в McKinsey & amo; Co. Бързо разбрах, че фармацевтичните продукти, потребителските стоки и маркетингът са от любимите ми области. Така се получи, че кандидатствах за L'Oréal. Започнах там като продуктов мениджър за L'Oréal Paris Make-up и след това бях повишена в маркетинг мениджър за марката L'Oréal. Преди да основам NUORI, работих няколко години като старши партньор и управляващ директор в Kontrapunkt, датска агенция за дизайн и брандиране.

Какво ви вдъхнови да започнете вашата компания и каква е философията зад нея?

Идеята за моята собствена гама грижи за кожата ми хрумна, докато работех в L'Oréal. Разбрах, че повечето козметични продукти са формулирани да имат срок на годност най-малко две години и половина, а в много случаи 4 години или повече. Това се прави, за да се избегнат „неприятностите“ с изтичане срока на годност и да се позволи на производителите да произвеждат в големи количества, за да намалят единичните разходи. Когато научих това, започнах да чета за връзката между времето и козметиката. Бях изненадана да открия някои изследвания, които показват, че често използваните съставки, като витамини, губят своите полезни свойства в рамките на месеци - не години - от смесването, поради окисляване. Друг недостатък е използването на синтетични консерванти и други добавки, които са необходими за поддържане на формулата във времето. Все повече се убеждавах, че се нуждаем от нова алтернатива за грижа за кожата на пазара. Преди шест години най-накрая събрах смелостта да напусна комфортната си работа в компанията и да предприема плашещия скок в предприемачеството.

Нашата философия се основава на простия факт, че прясно смесените продукти за грижа за кожата ни предлагат уникалната възможност да произвеждаме не само да „clean“, но и да произвеждаме напълно естествени продукти, които дават доказани резултати:

1. За нашите продукти не са необходими синтетични консерванти или други добавки, за да удължат изкуствено стабилността и срока на годност на продуктите.

2. Ефективността на която и да е формула на NUORI е по-висока, тъй като активните съставки не се отслабват от разпадане във времето.

Какво се крие зад името на марката NUORI?

Nuori означава „млад“ на финландски, а думата включва и скандинавската дума „nu“, което означава „сега“. Реших, че това е чудесен начин да съчетая моето финландско наследство с концепцията за времето - както по отношение на производството на най-пресните продукти за грижа за кожата на пазара, така и по отношение на оценяването на момента, в който се намираме тук и сега.

Къде виждате вашата марка след 5 години?

Виждам себе си като сериозен играч в челните редици на натуралните иновации за грижа за кожата. И се надявам, че тогава нашата компания все още ще се усеща като едно голямо семейство - просто на още няколко други места.

Кой продукт на NUORI е ваш любим?

Това е труден въпрос - как да отговоря кое от децата ми е любимо! Пристрастена съм към нашата маска за хидратация Supreme Maisture Mask . Силно концентрираната формула се състои от естествена хиалуронова киселина, успокояващ бетаин и усъвършенстващ кожата ниацинамид (витамин В3). Маската става прозрачна няколко минути след нанасянето, така че можете да я носите цяла нощ за идеално сияйна кожа сутрин. Също така е идеална за полети на дълги разстояния или след ден на плажа.